top of page

מה הגורם הכי חשוב בעיצוב חדרי תינוקות?

עודכן: 16 באוג׳ 2023

כשמעצבים חדרי תינוקות, יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון- מיקום הרהיטים, צבעוניות, נוחות וכדו׳. אבל ידעתם שיש גורם מאוד הכרחי שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים לעצב והוא יכול להשפיע על כל הגורמים שציינו? הגורם הוא כמובן- זמינות. התינוקות שלנו גדלים כל כך מהר, מבלי שנשים לב הם כבר יהפכו לילדודס קטנטנים ואז החדר שהיה מותאם לניובורן הטרי שלנו כבר לא מתאים להם יותר. כדי להימנע מלעשות שינויים קריטיים בעיצוב החדר כל תקופה קצרה וגם בתאכלס כדי לחסוך לכם כאב ראש, יש לקחת כל מיני מרכיבים חשובים מראש. בואו נדבר עליהם.


1. שימוש בצבע בצורה נכונה. כמובן שצבעוניות החדר כמו צבע הקיר, אקססוריז והריהוט הם קודם כל בחירה לפי טעמכם האישית ומעבר לעובדה שחשוב שהצבעוניות תהיה רגועה ונעימה, בצביעת הקיר מומלץ דווקא לצבוע בצבע ניטרלי כמו אפור/לבן/שמנת כצבע בסיס ולא בצבעים פסטלים- תכלת, ורוד, ירוק, צהוב וכדו׳. את הצבעים הפסטלים בצבעים השונים מומלץ להוסיף כחלק מהאקססוריז וזה משום שכאשר התינוקות שלכם יגדלו והחדר יצטרך להפוך לבוגר יותר, תוכלו לבצע שינויים מהירים רק באמצעות האקססוריז בחדר ולא בצביעת הקיר.


2. תמונות ואקססוריז שיתאימו לטווח ארוך. אנחנו יודעים כבר שהפרטים הקטנים הם אלה שעושים את כל ההבדל, וכאשר רוצים באמת חדר מעוצב ומשודרג, לאקססוריז יש את הכח העצום מלהפוך חדר שומם וגנרי לחדר מעניין, ייחודי ומעוצב היטב.

אך כדי להימנע מלהחליף אקססוריז בתכיפות בהתאם לגילו של התינוק שלנו, כדאי מראש לא להכניס לחדר של הבייבי שלנו תמונות ואקססוריז מצועצעים או ילדותיים מידי. אפשר לשלב תמונות ובובות שיוכלו להשתלב בחדר של הבייבי גם כשיגדל כמו צורות אמורפיות, קשת בענן, חיות חמודות ואפילו דימויים מעולם המדע והחלל. כך הדימויים האלה בתמונות ובאקססוריז יגדלו עם התינוק ביחד איתו.


לעוד מגוון רחב של תמונות לחדרי תינוקות תוכלו למצוא כאן, ולמגוון סטים לחדרי תינוקות תמצאו כאן


3. לא חייב לקנות ריהוט חדש. העצה הזאת לא מתאימה לאלה שאוהבים לקנות רק חדש חדש חדש. התינוק גדל מהר וסביר להניח שרהיטים כמו משטח החתלה, מיטת תינוק ואפילו טרמפולינה לא יהיו רלוונטיים במהרה, לכן כדאי לשקול אם באמת כדאי להשקיע את מירב כספכם על רהיטים חדשים לגמרי מהחנות, דווקא בגלל שמדובר במוצרי תינוקות שהשימוש שלהם הם לא לטווח ארוך, יש המון רהיטים יד שניה שנמצאים במצב מעולה כמעט כמו שהם נקנו. כך תוכלו לחסוך הרבה כסף וגם לא ייקרע לכם הלב כשתצטרכו להחליף את הרהיטים האלה לאחר תקופה קצרה.


זאת למשל דוגמא לטרמפולינה של טייני לאב שנמכרת בכמעט 500 ₪ בחנויות, אבל הטרמפולינה הספציפית הזאת היא יד שניה במצב מצויין שנקנתה ב 250 ₪ בלבד.


4. בחירה נכונה של רהיטים. ואם כבר החלטתם לקנות חדש חדש חדש (וגם אם לא) ואתם משקיעים את מיטב כספכם על רהיטים מהניילונים, אז מומלץ לחשוב על הטווח הארוך ולנסות לקנות רהיטים שייגדלו ביחד עם התינוק שלכם. כיום יש רהיטים כמו מיטת תינוק שהופכת למיטת חבר בהמשך או שידת החתלה שהופכת לשידת מגירות. כי אם כבר לקנות חדש, אז לפחות לתקופה ארוכה. כך לא תצטרכו להחליף חדר לאחר תקופה קצרה ותיהנו מהרהיטים שהשקעתם עליהם כל כך כמה שיותר זמן.


אהבתם את המאמר? ספרו לי בתגובות ❤️ שתפו ועקבו אחרינו לעוד תכנים בבלוג, או באינסטגרם @opali.gifts

 


אופאלי- Opali | מגוון תעודות לידה מעוצבות, תמונות לחדרי תינוקות, סטים, אקססוריז ועוד.

מתנות לידה ופריטים שסוגרים פינה בעיצוב החדר של הבייבי.



56 צפיות0 תגובות
bottom of page