top of page

שלושה טיפים לעיצוב חדר התינוק בתקציב הגיוני

עודכן: 16 באוג׳ 2023



תינוק חדש בדרך וההתרגשות בשיאה, רוצים לקנות הכל חדש חדש חדש ואת ההכי טוב שיש לבייבי. ועם זה אין מה להתווכח, כי לתינוק שלנו- מגיע הטוב ביותר. ואנחנו כבר מדמיינים איך החדר יהפוך לחדר החלומות לתינוק אבל לא רק לו, אלא גם לכם- להורים המתרגשים ❤️.

שתידעו, שממש לא חייב להוציא אלפי שקלים ועדיין לא צריך להתפשר על שום דבר! אז קבלו- הנה לכם שלושה טיפים שיעזרו לכם לעצב את חדר החלומות לתינוק בתקציב הגיוני.


1. אקססוריז-

נתחיל מהסוף ואגלה לכם סוד, מה שהופך חדר תינוק מחדר סטנדרטי ל-וואוווווווו- אלה לא הרהיטים, אלא הטאץ׳ הסופי- וזה האקססוריז- תמונות, קישוטים, בובות, כריות, מדפים ופריטים אחרים. ועם זה- אפשר לשחק, כי את הדברים האלה כיום אפשר להשיג במחירים שלא שוברים את הכיס ולהפוך את החדר של התינוק לוואו אחד גדול באמצעות אקססוריז בלבד. אז בשני הטיפים הבאים, נסביר לכם באמת אילו אקססוריז אי אפשר לוותר עליהם בחדר של תינוק.





2. אקססוריז מנצח- תמונות תמונות ותמונות

אם יש משהו שמשדרג קיר בחדר של תינוקות וילדים, אלה התמונות על הקיר כי אין ספק בכלל שהוספתן של תמונות קיר לא רק משדרג בטירוף, אלא גם יוצר אווירה נעימה ונינוחה. זה מדהים כמה אפשרויות יש בתמונות על קיר- ציורים של בעלי חיים או דמויות אחרות, משפטי השראה, מפות, אותיות ועולם שלם של יצירתיות. יש הורים שאפילו הולכים על פי נושא מסויים- כמו דמות מסויימת או סרט, או דימוי מהטבע ועל פי זה קובעים את הדימויים של התמונות.






3. אקססוריז משדרג- מדפים וחפצים

כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים- למה להסתפק רק בתמונות על הקיר? התחילו לשחק עם גדלים, תלו מדפים, שחקו עם האווירה בחדר. תמשיכו את הקו העיצובי, ושלבו פריטים כמו בובות, בלוקים עם משפטים ואיורים, תמונות קטנות שאפשר להעמיד על מדף, בכל מיני מקומות בחלל החדר. אבל הכי חשוב, תזכרו- אל תעמיסו יותר מידי, שמרו על צבעוניות של עד 2-3 צבעים קבועים בחלל החדר, העדיפו צבעים רגועים ולא מצועצעים וכך תקנו בחדר תחושת שלווה ורוגע עם אפקט וואו של אקססוריז מרשים ❤️



חידשתי לכם? ספרו לי בתגובות.



 

אופאלי- Opali | מגוון תעודות לידה מעוצבות, תמונות לחדרי תינוקות, סטים, אקססוריז ועוד.

מתנות לידה ופריטים שסוגרים פינה בעיצוב החדר של הבייבי.



56 צפיות0 תגובות
bottom of page